czwartek, 15 stycznia 2009

Kilka słów o mnie a raczej o Apple...

O sobie za bardzo nie lubię pisać - niektóre moje cechy pewnie ujawnią się w trakcie pisania artykułów na blogu czy też komentowaniu pewnych wydarzeń/przedmiotów ;)
Jedynie powiem trochę o sobie w związku z firmą Apple. No więc tematyką Apple interesuje się od roku 2006, w tym to 2006 roku zakupiłem swój pierwszy komputer "klasy Mac" - był to iMac 17" Core Duo (early 2006) kupiony w Media Markcie. W Media Markcie  z racji tego, że w tym czasie nie było iSpota w Poznaniu. Przed iMaciem miałem jeszcze iPoda Mini 2G 4GB... to między innymi przez iPoda coraz bardziej rosło moje zainteresowanie firmą Apple. Gdy tylko zobaczyłem jak opakowany był ów iPod oraz wagę jaką Apple przykłada do szczegółów... to się nazywa miłość od pierwszego wejrzenia ;) 
Często zadawałem sobie pytanie dlaczego tak późno zainteresowałem się produktami z logiem nadgryzionego jabłka i wydaje mi się, że to przez to, że w Polsce lekki bum na Apple nastąpił dopiero właśnie ok. roku 2006 gdzie Apple przeszło na procesory Intela (co za tym szło można było instalować system Windows dalej zwany Windą i Wingrozem - a ta funkcjonalność niestety dla dużej grupy odbiorców nadal jest ważna), do tego produkty Apple zaczęły być dostępne w "supermarketach elektronicznych" typu Media Markt gdzie można było "pomacać" komputery i zapoznać się z tym wspaniałym systemem operacyjnym. Kolejnym elementem popularyzacji firmy z Cupertino w Polsce niewątpliwie były iPody. Polacy, szczególnie polska młodzież która czerpie inspiracje do ubiorów, zachowań, ogólnie do mody czerpie z takich krajów jak właśnie USA. Wydaje mi się, że właśnie ta polska młodzież widząc swoich rówieśników zza oceanu z białymi słuchawkami w uszach zaczęła zwracać uwagę na iPody i firmę Apple.
Kolejny bum na Apple w Polsce (tak mi się przynajmniej wydaje, że można to nazwać bumem) można było zaobserwować przy premierze iPhona 3G w 2008 roku ale o tym napiszę kiedy inndziej bo teraz rozmawiamy o pamiętnym (przynajmniej dla mnie) roku 2006 :)

Miałem pisać o sobie a wyszedł artykuł pt. "Apple w Polsce" ale to chyba dobrze bo uważam, że jest to ciekawszy temat niż moja skromna osoba ;)

W następnym poście zaprezentuje mój sprzęt komputerowy :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz