sobota, 18 kwietnia 2009

Dwa nowe jabłuszka w domu (lekki oldschool ;)


Od ostatniego wpisu minęło trochę czasu (w czasie jak nie pisałem wyszły odświeżone komputery iMac i Mac Mini, wyszła nowa Szufelka, była premiera najnowszej płyty U2, U2 zapowiedziało, że przyjedzie na koncert w Chorzowie w sierpniu itd.) u mnie natomiast pojawiły się dwa iPody z których się bardzo ciesze bo zawsze chciałem je mieć. Jeden to iPod 3G 15GB a drugi to iPod 4G 20GB ale... jest to wersja specjalna - U2 :)
iPod 3G został zaprezentowany w 2003 roku - jest to iPod w pewnym sensie wyjątkowy ponieważ jako jedyny z "dużych" iPodów ma klawisze do obsługi poza kółkiem, jest to pierwszy iPod, który posiada Dock Connector, jest to iPod, który jako jedyny ma podświetlane klawisze i jest pierwszym iPodem z obsługą zarówno FireWire jak i USB. Model który ja posiadam ma dysk twardy o pojemności 15GB (występowały jeszcze wersje 10, 20, 30 i 40 GB) - iPod jest w 100% sprawny - jedynie wymieniłem baterię na nową. Z ciekawostek dotyczących tego modelu mogę napisać o sposobie ładowania - przez USB można jedynie synchronizować iPoda z komputerem natomiast przez FireWire możemy zarówno nałodować jak i synchronizować iPoda 3G.
iPod 4G został zaprezentowany w 2004 roku. Jest to pierwszy iPod z kółkiem Click Wheel. Ten iPod już ładuje się i synchornizuje zarówno przez USB jak i przez FireWire. Mój iPod 4G to edycja specjalna U2. Co go odróżnia od zwykłego iPoda czwartej generacji? Zwykły iPod 4G ma białą obudowę z białym a właściwie szarym Click Wheelem natomiast iPod 4G U2 ma czarną obudowę z czerwonym Click Wheelem. Wygląda to znakomicie. Duża "atrakcja" czeka nas z tyłu. W wersji U2 z tyłu iPoda wygrawerowane są podpisy członków tego irlandzkiego zespołu oraz logo zespołu i napis "Special Edition". Mój iPod 4G U2 jest sprawny, do wymiany jest jedynie bateria.

Z oryginalnych akcesorii do tych iPodów posiadam: kabel USB, kabel FireWire, ładowarkę FireWire i stacje dokującą.

Zapraszam do obejrzenia albumu ze zdjęciami iPoda 3G i 4G: link


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz