niedziela, 15 lutego 2009

Dzisiejsze małe zakupy w App Store


Na samym początku wpisu chciałem przeprosić, że było 2 tygodnie przerwy. Moje usprawiedliwienie to dużo pracy przed feriami i choroba ;) We ferie postaram się wynagrodzić tą dwutygodniową przerwę.

Dzisiaj podczas tzw. lazy Sunday postanowiłem wybrać się wirtualnie na małe zakupu do App Store, zakupiłem jedną aplikacje użytkową oraz jedną grę.
Aplikacja to Free Memory - jest to program który pokazuje ile iPhone/iPod Touch ma zajętej pamięci RAM, pokazuje procesy w tle, informuje o naładowaniu baterii w procentach a najważniejszym jej zadaniem jest zwalnianie zajętej pamięci RAM. Polecam wszystkim, świetna mała aplikacyjka, nie trzeba już restartować co jakiś czas iPhona. Moja ocena 5/5. Cena programu w iTS PL - 0,79 euro, iTS USA - 0,99$.

Grą którą kupiłem jest Wooden Labirynth 3D - bardzo wciągnąłem się w grę Labirynth Lite Edition (darmowa wersja Labirynth), było w niej tylko 10 poziomów, żeby mieć dostęp do wszystich poziomów trzeba kupić grę Labirynth za 6,99$... niestety wydawała to mi się duża suma jak za taką grę i na szczęście znalazłem tańszy i uwaga lepszy odpowiednik, czyli Wooden Labirynth 3D za 2,99$. Grafika jest świetna, sterowanie bardzo dobre. Ogólnie jest to dopracowana wersja zwykłego Labirynth. Tak jak Free Memory polecam w 100%. Moja ocena 5/5. Cena gry w iTS PL - 2,39 euro, iTS USA - 2,99$.

Podsumowując zakupy bardzo udane. Uwaga! Gra Labirynth wciąga ;)

P.S. Jak będę opisywał aplikacje/gry płatne to większość ocen będzie 4/5 albo 5/5 bo po prostu jak mam wydać nawet te 3-4 euro na aplikacje to zawsze dokładnie to przemyśle ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz